16 February, 2007

新年快樂!!

中國新年就快到喇, 我屋企人唔喺身邊, 感覺好弧單. 以前都唔會有咁嘅感覺, 唔知係咪無見屋企人好耐, 所以有D掛住佢哋. 其實每年感恩節同聖誕節都喺 Andrew 父母屋企中渡過, 氣氛好好, 好温馨, 不過我反而有D傷感, 好想返屋企見我D家人. 不過D機票真係好貴, 所以唔可以成日返. 仲有, 喺我呢到都無乜香港朋友, 我哋都唔會點興祝. 不過真係好掛住屋企, 快D到七月就好喇, 就可以返屋企.
我今日買咗蘿蔔糕, 諗住年初一整唻食, 好彩 Andrew 都好鍾意食蘿蔔糕, 咁都算喺有D新年氣氛.
我開始發覺我而家講同寫都有D詞不達意, 可能巳經太耐無用中文啦, 所以退步哂. 而家英文又唔得, 中文又咁差, 都唔知點算好, 唉.....

2 comments:

Anonymous said...

下年鼠年同埋Andrew & 你既老爺、奶奶、大姑奶、姑仔.....等等所有人一齊嚟香港玩啦! 等佢哋感受吓農曆新年既氣氛同派吓利是既開心,咁當你哋再响美國過農曆年時就可以做番啲應節既嘢囉!要有啲文化交流嘛!

Blanche

Elaine said...

Phoebe,

不要太傷感喇,我們在遠處祝福您及Andrew! 希望我同毛毛快d到美國探您們喇.

Ling Ling